Bedrijfsprocessen

Bedrijfsproces

Bedrijfsprocessen in kaart brengen

Bedrijfsprocessen kunnen altijd beter, maar hoe? Bureau Bürmann heeft veel ervaring en een scherp analytisch vermogen om snel te analyseren waar risico’s en knelpunten zitten. Goed afgestemde bedrijfsprocessen leveren een grotere efficiëncy op, meer klanttevredenheid en minder kans op fouten. Zowel intern als extern.

Een bedrijfsproces is een geordende set van activiteiten binnen een bedrijf om te komen tot een gewenst product of dienst voor de klant. Zoals het productieproces, andere operationele processen en management processen. Het zijn kettingen van activiteiten en werknemers en in elk van de schakels kan een risico sluipen. Vooral als er veranderingen in de grootte en samenstelling van het bedrijf hebben plaatsgevonden.

Kwaliteit

Home

Veiligheid

Kwaliteit

Gezondheid

Bureau Bürmann

Contact

In het kader van kwaliteitsmanagement en certificering is het zaak om te kijken hoe de bedrijfsprocessen op dit moment in elkaar zitten. Vervolgens kan gekeken worden waar de zwakste schakels zitten. Bureau Bürmann voert daarvoor gerichte risicoanalyses uit. Op basis van die analyse kan uw organisatie verbeteringen doorvoeren in de processen en daarmee ook in de (bedrijfs-)resultaten. Hoe kunnen de bedrijfsprocessen dan precies beter? Vaak is daar de expertise en de onafhankelijkheid van een externe specialist voor nodig.

 

Neem contact op

Bedrijfsprocessen optimaliseren?

Bureau Bürmann heeft veel ervaring in het optimaliseren van bedrijfsprocessen in uiteenlopende branches.

Tel. 06 - 20 399 018 | Email: gertjan@bureauburmann.nl

Bureau Bürmann | Alle rechten voorbehouden | Privacyverklaring